Dyliżans chwali i gani

Dojechał Dyliżans nr 15/698.

Mimo braku czasu zabrałem się szybciutko za countrową lekturę. W pierwszym artykułem "Piknik z kapitałem i potencjałem"

mamy z Maćkiem podobne spostrzeżenia, w związku z tym myśl przewodnia jest podobna i skłania do bliźniaczych wniosków.

Przed Mrągowem nadal jest szansa i oby jej nie zaprzepaścić, powinniśmy pielęgnować dorobek minionych lat. Zapełniona widownia udowodniła, że warto stawiać na sprawdzone konie ze stajni COUNTRY.  A jak już o stajni mowa, to czas pomyśleć o źrebakach  wpuszczając je na wybieg w towarzystwie dorosłych dorodnych koników. Niech się uczą galopu na poczet przyszłego wyścigu.

 

W artykule drugim autor  odnosi się do Listy  przebojów, na blogu Pociąg do Country i do utworu "Chcemy Country".

Nie szczędzi krytyki i łyżki dziegciu. To  dobrze, krytyka i pochwała to klucz do sukcesu.

Nie chcę tu polemizować (mamy z autorem inne zdanie na ten temat), dyskusja prawdopodobnie i tak się zacznie .

Dodam tylko, że "jesień tego nie zrodzi, czego wiosna nie zasiała",  a praca z młodzieżą przyniesie efekt w perspektywie lat.

I może przyśpiewka (zwał jak zwał) nie jest arcydziełem to zaistniała i  podoba się słuchaczom. Jak do tej pory nie zauważyłem innej propozycji muzycznej na obchody Dnia Muzyki Country.

Przeczytacie ocenicie, mnie podoba się szczerość,  każdy natomiast może mieć własne zdanie.

Na stronie Magazynu Country znajdziecie spore fragmenty z dwutygodnika Dyliżans,

bezpłatną prenumeratę możecie zamówić mailowo pod adresem:stagecoach@dylizanse.pl

 

 

 

Write a comment

Comments: 0